Freunde
This student film tells of an unusual friendship: Johannes, growing up safely, meets Marco, the gogetter, who seems to know no limits. Trials of strength, porn watching, hanging out together: both boys prefer to act out rigour and coolness rather than to show feelings. But as time passes, Johannes and Marco find confidence in each other.