FILM(dzama) rekindles the lost form of surrealist cinema made popular in the 1920s by Dali/Buñuel and Man Ray. Motivated by the sheer magic, humour and disobedience of visual artist Marcel Dzama's work, deco dawson has created an original, entirely fictional biography of the artist.