Dust
There is a city to the north of the Black Sea that bears the name of Odessa. Once upon a time, long ago, there was a life that can now only be evoked through the tales of older people. A film in which the atmosphere of the city and its remaining inhabitants is captured in beautiful images, mingled with sounds from and words about the past.