Du soleil pour les gueux
A young girl and an old the shepherd, both from very different backgrounds, meet and then cross a karst area, looking for the shepherd's lost animals. Throughout the whole journey, they talk together. Then they meet a smallscale local bandit who wants to return to Montpellier, but who can't make any decision about his departure.