Conte du monde flottant
Visually stunning film in which live action, animation and old and new visual techniques are mixed.Hiroshima. On the morning of 6 August 1945, a bright light penetrated the edge of the fleeting world. A man remembers... The shock,a wild gust of wind. Bodies stretching in pain, dreams of the past in the present, visions of the future in the past.