Antiromantika
A young man aged about twenty chooses a beautiful woman to make love to her for money. It is not really his style and a couple of hours later he is even more lonely than he was before... He is probably dreaming of something very different from what he does. The title says it all. Shot in a slow and realistic style, entirely in the line of modern Kazakh cinema.