A co-operative venture between the well-known American film-maker and the no less famous Dutch composer Louis Andriessen. Hartley, clearly inspired by the co-operation, is at his best in this music-dance film about three characters looking for a relationship. In September last year, the live presentation took place in New York, with the Ensemble Sospeso providing the music to accompany the - silent - images.