Seascape
The sculptor/diary film-maker Luyken found the basalt blocks for his sculpture in the sea wall at IJmuiden. The complex sculpture completed years later was entitled 'Seascape'. Behind his warehouse/studio on the quayside, the three-masters slide past to Sail.