Quiero Morir
Jou, a psychopathic murderer, lies paralysed in a hospital bed. His only wish is to die, but policeman Marc has other ideas... Toni Meca (1963, Barcelona) has an ad agency in Barcelona, which has involved him with the production of many videos.