Powers
In this amusing, ironic tale (made for the series Erotic Tales), the eroticism is only an excuse to tell a pretty absurd story. Peter, a conjurer in a chic nightclub in Prague, suddenly turns out to have supernatural powers. Everything changes radically... Zelenka, a real film animal, masters the art oftelling stories to perfection. You must be made of stone if you aren't seduced by it.