Mix-3 (1983-1999)
Graphic artist, painter, artist, photographer and film-maker Dietmar Brehm made 54 short scenes on super-date between 1983 and 1988 and then compiled them into for series. In the summer of 1999, he created a new unity by re-editing 27 of the 54 scenes.