Lesen macht Tod
A mountain of corpses overruns the town; the stink penetrates every corner and alleyway, the squares, the bars, straight through the closed blinds of the scared inhabitants. And no one knows why. Not even the police - last of all the police. Of course they try to play it all down, after all, the town depends on tourism. The climate, you understand, the wonderful climate. Jörg Kalt (1967, Paris) attended film courses in Prague and Vienna and has made six short films.