Fire of Time
Personal and experimental film/video essay about remembering and forgetting. Largely filmed in Barrio Chino, the historic red-light district and harbour area of Barcelona. An area that now only really glows on in the memory of the film-maker. A love story that has not yet been forgotten. Adam Cohen (New York) works somewhere between film, painting, video and photography.