DJ QBert's Wave Twisters
'Hip-hop meets Hanna-Barbera'. Animation adventure that investigates the concept of visual scratching through many different techniques: from traditional animation to 3D, 'live action' and photo-collage. The hero is 'Inner Space Dental Commander', who has to revilatise the lost arts, in other words the four pillars of hip-hop culture (breakdancing, rap, graffiti and scratching). He is supported in his battle by the illustrious figures Rubbish, Honey and B-Boy Grandpa.