Breeze
This trailer, commissioned by the VIENNALE film festival, is an avantgarde-poem that recreates an imaginary, forever changeable world of filmstars and film sets, of curtains and white screens, moved by a mysterious breeze: a fascinating vision of cinema's endless possibilities, partly consisting of found footage.