Best Foot Forward
Enigmatic short film about Claes, a young man who is confronted with his anxieties and desires. He and his girlfriend Anja are facing an important moment in their relationship. The film was made in memory of Claes Galis, who suddenly died at the age of 32. Karel Doing (1965, Canberra, Australia) makes film poems in various forms; the big screen, interventions, performances and multi-media applications.