Als Hitchcock in Auerstedt auf Eiermanns Else traf
Hitchcock is well known for his bizarre secrets. Now one of them has been solved. A photo reveals that in 1956 he went to Auerstedt, where his encounter with Else Eiermann inspired him to make several of his greatest masterpieces.