The Arab Dream
The Palestinian film-maker Elia Suleiman goes in search of his past and possible future in occupied territory. Wherever he looks, he feels surrounded by images and places that have a political significance. Can a landscape be free of meaning, is there any point in striving for an approach that transcends all ideology?