Somebody Goofed
Collage of deliberately primitive animation, so the film occasionally looks more like a comic strip than a film cartoon. The film does not limit itself to one style: colour and black & white are juxtaposed, as are simple drawings and photographic images. The story pokes fun at fanatical street preachers.