Nussin
A party in a living room leads to roamings in an apartment building at the entrance of a mine. It is winter and two couples dance the tango. But really they are alone, in their own apartment. The dance film Nussin was inspired by the dance performance Ocho. The dancers were also responsible for the choreography.