Een school weggeblazen door de wind
Short film by the Iranian film master Makhmalbaf. An old man goes into a nomad community school. The teacher, suspicious, thinks he's an inspector from the Ministry of Education and asks him to test the pupils' knowledge. But it turns out that the old man is in fact a former teacher, who has 'dropped in' to refresh his memories.