Begin
A music video by Kitano Takeshi made to promote his daughter Kitano Shoko's first single. 'Beat' Takeshi also appears in the video as a Yakuza. Kitano Takeshi (1947, Tokyo) started in 1973 with the comic duo 'Two Beat' before acting in films and directing them. In 1992 all his films were screened in Rotterdam.