To Sang Fotostudio
The renowned Dutch documentary-maker Johan van der Keuken captures with his camera several inhabitants and shopkeepers in Amsterdam's Albert Cuypstraat, all of whom allow themselves to be photographed by Mr To Sang. To Sang is a Chinese photographer who barely speaks a word of Dutch, but has his own body language. See also: Ramón Gieling's Leven met je ogen.