The Rocking Horse Winner
A little boy has the rare gift of being able to predict the results of horse races. In an attempt to rescue his mother from debt, he enlists the help of his uncle and the family gardener. D.H. Lawrence's classic story is updated to contemporary Los Angeles. Shot in Pixelvision.