The Film of Her
Using archival film as its medium, TFOH tells the story of a clerk who rediscovers an ancient film collection in the vaults of the Library of Congress. For legal purposes, this collection had been printed on paper. consequently, these prints had survived, while the volatile nitrate originals had long since disappeared. The memory of an early porn actress inspires him in his struggle to save her, the collection, and himself, from obscurity.