PapaRappa the Rappa
Paparappa wants a date with a girl, but has to learn all kinds of things, such as rapping. PapaRappa the Rappa, a play originally intended for children, makes it possible for the player to rap like a professional in no time. The game, made by artist Greenblatt, is outside all existing genres and unexpectedly appealed to people beyond the target audience.