Moving Pictures Two
A young woman wanders in a summer forest. When she unexpectedly finds three threatening men on her path, she tries telling a dirty joke. The joke is far from being a success and she runs for it. In her flight, her fear starts to take on preposterous forms. The film evokes a threatening in its meticulous cutting and an ingenious dislocation of the chronology. As in Moving Pictures I, the film penetrates the traumatic and fearful world of a young woman's imagination.