Lost
Intriguing combination of slightly manipulated found-footage images and contemporary 16mm footage, that together provide a unique picture of the Metropolis. With great feeling for the qualities of the 16mm image, Beloff manages to evoke an alienating yet familiar mood. See also the CD-ROM Beyond in the Exploding Cinema programme.