Chronic
Personal experimental chronicle of a woman and her suicidal tendencies, played by the director herself. She used a variety of film techniques including double exposure and colouring to give the internal alienation an external form. In captions and a narrator's voice, the woman's existential distress is illuminated in detail. Reeves, who earlier made bloody visual adaptations of poems, does not shirk from the ultimate consequence in portraying a suicidal mental case. (GjZ)