Wereldberichten
A collection of items especially compiled for the festival from material originally made for the children's TV programme Wereldberichten. Wereldberichten looks like a 'normal' news programme, with reports from home and abroad, two regular presenters in the studio and live links with correspondents and pundits. 'But is it all real?' the presenter asks his youthful viewers. (GjZ)