Every day, the respectably married Evoulos slyly gropes at a few of the 950,000 women who use public transport in Athens. He has perfected the art of groping and in the bus station he practices in an empty bus until he knows his way with his eyes closed. His exciting game becomes an addiction, an obsession he can no longer control. At a certain point, Evoulos starts to share his theoretical and practical knowledge with a somewhat younger good friend. When the latter enthusiastically wants to put the knowledge he has acquired into practice, he lands up in jail and his female victim in hospital. This event makes Evoulosstart to think about his own moral and criminal sides. He is really awaiting for revenge, but instead, Evoulos, approaching forty, is overwhelmed by a renewed feeling of young love and becomes entirely deranged when he meets a woman who answers his strange predilection. Restless and lost, he roams within the walls of love, like Jonah in the whale...Mi mou aptou is an absurd comedy with a pleasantly uneasy, politically incorrect, perverse tint: even if Evoulos does press himself daily - and uninvited - against all kinds of strange women, he is for a change not punished for it in this whimsical and unpredictable film.