Lap rouge
Virtuoso fake documentary by the maker who led many visitors astray at the previous festival with A Bloody Mess. Lap rouge has been widely screened at home and abroad and hence does not comply with any demands for a first screening. But a good example of national fake could not be left out of this programme. It really isn't real. (GjZ)