Eight Men Called Eugene
Ingenious-humorous fake in the form of popular-scientific television. A certain Dr. Wanda A. Langton holds a convincing lecture, illustrated with beautiful visual material, on the history of eugenics (a macabre branch of science aimed at improving the human race). The eight founders all just happen to have the same first name. (GjZ)