Close Up Long Shot
Apparently simple documentary about Hossein Sabzian, who - in reality and in the film Close-Up by Abbas Kiarostami - pretended to be the film-maker Mohsen Makhmalbaf. The portrait was made five years after Close-Up. Kiarostami: 'Hossein Sabzian reveals thoughts about cinema like a great philosopher.' (GjZ)