Didactic film with a hidden meaning. The film defends the hypothesis that you can better do something in an orderly and considered way rather than in a chaotic and ill-considered way. In pairs of scenes, we see the organised and disorganised approaches. Ironically, it is the film crew that has to organise the chaos in an orderly fashion. Imitation demands thought. Forgery is an art. (GjZ)