Arrowhead
A humorous and absurdist form of cinéma vérité. Ray Bud, who never entirely grew up, leads a film crew around the world of his youth. In a hilarious monologue, he sketches the gloom of life in a huge and rationalist skyscraper complex and fantasises about spectacular archaeological finds from prehistory. (GjZ)