Amsterdam Afterbeat
Johan van der Keuken: 'We kept the ends of a lot of shots in Amsterdam Global Village: the camera leaves the subject and pans to the sound woman, who quickly taps the microphone. These taps later in the cutting become the references for synchronising picture and sound. This film is the rhythmic sequence of these taps, in which something of a story can be seen.