The Shadow Walkers
Two brothers, Leen and Albert, fill their days with pointless activity. Leen hangs round under bridges, Albert plies back and forth across a river as captain of a ferry without passengers. They are married to two sisters, but by chance each to the wrong one. In the evenings the two men follow passers by. They walk through a city, that gets increasingly absurd as it becomes clear that the ordinary people they follow are people with largely unrequitable desires. In the play with small and apparently insignificant detail, the two shadow walkers move between the real and the apparent. This reality is transformed into a comedy about the absurdity of human existence.