Sister My Sister
In a French provincial town in the 1930s, Madame Danzard and her daughter Isabelle lead perfectly respectable lives. Their two servants, Christine and Lea are sisters, and the envy of the Danzards' neighbours for their immaculate appearance and attention to duty. This perfect bourgeois existence is not, however, quite what it seems. The atmosphere in the house becomes increasingly claustrophobic, fuelled by Madame Danzard's uneasy awareness that the close relationship between her two maids has taken on a new dimension. But it is beyond even her imagination to understand the sexual fever that now exists between the two girls. As tension between the four women reaches breaking point, an act of shocking violence erupts, catapulting the complacent little town into the limelight, and assuring the Danzard household a place in history.