Sarek Al-Farah
In 1994 the villagers sing at the top of Mount El-Mokatam: 'A boy and a girl will marry, because Shata will marry Ahlam'. But Ahlam loves the handkerchief seller Awad. He can only prevent the wedding of his beloved if he can lay his hands on the dowry within a few days. reports on this time, when Awad becomes involved with the incense seller Antar, the monkey trainer Rockayah, who has been out of work for ages and is in love with the 16-year-old girl Romanah, and Nawal, the lonely prostitute who has been looking for love all her life. is a film about survival in which happiness can only be attained by killing beauty.