From one party to the next, from one Saturday to the next. Every week a group of young people from apparently-affluent Paris circles set out to find the trendiest parties. They find out the combination of the safe and then infiltrate (incruster), drink a lot and cause trouble. This week is like every other, except for Ariane, the only girl in the group. For her these are 'seven black days' because next weekend the party is at her place. In the coming week she also has to settle up with a personal obsession.