Jinye Xingguang Canlan
Against the background of a turbulent time, when a fierce battle is raging in politics and education, Ann Hui tells in the moving tale of Caimei To. She is an elderly and popular teacher at secondary school. Huang, one of her pupils, falls in love with her and topples her delicate balance, because she doesn't know what to do with him. Then she meets a young barber and remembers how, when she was a student, she had a brief affair with a older man, her teacher Cheung. Events are too much for her, certainly when she sees Cheung again after such a long time.