Grosse fatigue
Comedy and quasi-docu-drama in which Blanc himself plays the lead and himself, just like many other well-known personalities. Blanc is famous, but his fame turns to a nightmare when he is increasingly aggressively followed and also falls victim to strange misunderstandings. His fans still storm him, but not for his autograph; they hit and insult him. The nightmare ends with his arrest. With the aid of Carole Bouquet, who does not bring much good fortune, he gradually starts to see that this is only the start of his nightmare: all hell now really breaks loose and Michel Blanc gets into more and more trouble.