Fathers & Sons
Once a week Leon visits his father. The old man has become lonely, dirty and lives bitterly in the past. The weekly reunion turns into a bizarre and tragi-comic battlefield dominated by resentment about bygones. The father and son's game with life and death is only their way to cope with the fact that they are condemned to each other.