Comparss
Salem en Nada have been meeting for eight months more or less in secret when Salem is given an opportunity to use a friend's apartment for two hours. That has to be the place they are safe from the outside world, where they can expose their souls and enjoy making love as they so desire. They hope. But the world doesn't allow itself to be shut out so easily and Nada and Salem leave the house as strangers swallowed up by the mean city. is about desires and impotence and comprises several distressingly emotional scenes expressing the inability of a couple in love to come closer to each other in a big Islamic city.