Sunray
Sunray beckons from your tube like a lewd come-on or a recruitment ad from some tourist bureau in an imagined city of night: 'Hung and horny on their own. Take it all. Shoot it all. Up all night.' Driven fast and furious by the guitars of Jesus and Mary Chain, these cut up porn texts flicker over night drive-bys of gas stations and seedy motels.