Lady
The exact identity of the protagonist of Lady is difficult to determine. Is it the woman who plays a man playing a woman, or more specifically: a lesbian playing a homosexual man playing a heterosexual woman?Lady is an intimate, camp portrait of an ultimate gender bender and hovers on the boundary between documentary and fiction, between quasi-seventies cinéma vérité and home movie.