Homemolens
Bob Visser: 'My home film comprises shots my father made about 25 years ago in my home village in Zeeland. He had just got a super8 camera and made the ultimate Dutch home movie. He filmed all the windmills within ten kilometres of his house. There were a lot, because in those days (and even now) every house in the village had a home-made windmill in the front garden.'Bob Visser has directed a large number of television programmes for VPRO TV and made his feature début in 1983 with The Field of Honour.