Ah pook is here
Photo story based on a text by William S. Burroughs about an American trying to decipher old Mayan inscriptions in order to discover the secret of eternal life. Ah Pook Is Here will be screened on video but was made entirely digitally and composed of photographs and video material made by Ungerleider in and around the great mosque in Cordoba.