A seaborn opera
Documentary about an apt subject for Rotterdam: the tradition of the Holland-America Line. In a world groaning under economic crisis and many wars, a luxury cruise ship is launched in 1993 at a cost of 250 million dollars. What makes someone want to spend a fortune for a stay aboard this floating city?